Головна    |    Клієнти    |    Партнери    |    Контакти
  Маркетинг

Специфіка маркетингових досліджень при комерційному використанні інтелектуальної власності виявляється у відмінності підходів до створення і збуту її об'єктів порівняно з традиційними товарами. Маркетингові дослідження дозволяють на стадії виходу товару, що містить об'єкт інтелектуальної власності, вивчити споживчий попит на нього, наявність на ринку аналогічного товару.

В процесі маркетингу інтелектуальної власності компанія виконує наступні дослідження:

  • визначення цільових ринків, нових ринкових ніш;
  • аналіз конкурентоспроможності нової розробки;
  • сегментація і позиціонування нових розробок;
  • визначення цільової аудиторії, вимірювання ступеню задоволеності споживача;
  • визначення впізнаності (впізнаваності) торговельної марки споживачем;
  • визначення споживчих переваг при виборі тієї або іншої торгової марки.